Friday 14 December 2012

HUBUNGI KAMI:




4 liter - RM 250.00

Hubungi kami:
Mohd Shukur
(019-3747227 (call / sms) 
Rahmad 
(019-2434000 (call / sms)

KELEBIHAN ALFA LIFE:
Mengandungi Nutrien lengkap dan Antioksida untuk tumbuhan.
Smart Bacteria - bakteria berkomunikasi dengan tumbuhan.

Alfa Life merupakan baja foliar cecair organik bebas kimia 100% dan mesra alam. Ia dirumus khas dengan menggunakan Teknologi Bio-Nano yang berasal dari Taiwan, keluaran Bumiputera Malaysia dengan pengubahsuaian mengikut persekitaran tempatan.

Alfa Life mengandungi elemen nutrient makro dan mikro yang sesuai untuk semua jenis tanaman dan diperkayakan dengan Zeolite, Guano, Garam Bukit, Habbatus Sauda, juga mengandungi vitamin-vitamin dan antioksida yang penting seperti Karoten, Xanthones, B1, B2, B6, C, E, K, & Niasin yang meningkatkan daya tahan penyakit dan serangan makhluk perosak (teknologi Anti-Graviti). 

Alfa Life mengandungi mikro-organisma berfaedah yang terdiri daripada 3 Mikrob utama iaitu Bakteria Fotosintesis, Bakteria Yis dan Bakteria Asid Laktik. Ia mempunyai perumah yang menyediakan sumber lengkap untuk bakteria terus hidup dan membiak bagi jangka masa panjang dan mampu menghalang bakteria lain yang tidak berguna dari terus memberi kesan negatif.
Setitis Alfa Life mengandungi sejuta mikro yang akan membiak dalam 20 minit. Smart Bacteria ini menyimpan tenaga gema dan dirakam melalui tenaga getaran bunyi dan cahaya.

Alfa Life juga diperkayakan dengan nutrien-nutrien penting yang ada pada baja kimia lain seperti Aluminium, Boron, Calcium, Carbon, Copper, Iron, Magnesium, Manganese, Molybdenum, Nitrogen, Oxygen, Phosphorous, Potassium, Sodium, Sulphur & Zinc.

3 comments: